Budowa wizerunku firmy to delikatne zadanie, wymagające podejmowania przedsięwzięć obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest bez wątpienia wykorzystanie gadżetów reklamowych mających wywołać asocjacje z konkretną firmą. Takie gadżety z logo muszą być po pierwsze użyteczne – w takim przypadku osoby nimi obdarowane będą regularnie ich używać i w wyniku tego będą lepiej kojarzyć daną markę. W związku z tym firmy wybierające tę metodę promocji zazwyczaj stawiają na takie gadżety jak portfele, okulary bądź długopisy. Sporym powodzeniem mogą pochwalić się również smycze oraz breloki z nadrukiem. Czy opłaca się je kupić? Do czego najlepiej się sprawdzą?
Smycze z własnym nadrukiem. Dlaczego warto je kupić?
Przyczyn popularności smyczy i breloków z logo nie trzeba daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów stosowanych w reklamie przesądzają głównie ich niewysoki koszt za wykonanie, nie przekraczający z reguły paru PLN za jedną sztukę. To powoduje, że bez nadwyrężenia firmowego budżetu, można przygotować ich dużą ilość. Nie jest to bez znaczenia dla firm szykujących się na szeroko zakrojone działania promocyjne, obejmujące między innymi dystrybucję gadżetów setkom osób, np. odwiedzającym firmowe stoisko w trakcie targów lub klientom sklepu. Smycze z nadrukiem są także nieraz nabywane przez firmy dla zatrudnionych w nich pracowników – pozwalają wygodnie nosić plakietki z ID oraz karty używane do otwierania drzwi.
Breloki z logo nie tylko zwykły dodatek do kluczy
Co natomiast z brelokami? Głównym powodem, dlaczego właściciele firm chętnie wybierają breloki reklamowe jest ich niesamowita zaskakująca różnorodność. Pośród nich są zarówno te służące jako dekoracja do kluczy, jak i produkty o wysokiej użyteczności, jak np. miarki, poziomice czy otwieracze do kapsli.
Podobne wpisy
Audyt Google Ads i jego możliwości
Cennik pozycjonowania stron
Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem