29 stycznia 2023

Sponsorujesz biegi sportowe? Nie zapomnij o gadżetach dla biegaczy

Jogging jest w ostatnich latach preferowaną dziedziną sportu wielu Polaków. To aktywność, którą można praktykować wszędzie, bo nawet w pokaźnych aglomeracjach nadal istnieją deptaki i spore parki, gdzie można biegać. A co najważniejsze – jogging nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Wystarczą zaledwie przewiewny t-shirt, porządne obuwie i odrobina determinacji.

Gadżet dla biegacza może być praktyczną pamiątką z biegu

Również w niedużych miastach regularnie organizuje się biegi, w których uczestniczą nie tylko profesjonaliści, ale i entuzjaści tego sportu. Zapisanie się na takie wydarzenie sportowe w wielu przypadkach wiąże się z kilkunasto złotową opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu biegacze otrzymują także mały zestaw gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów najczęściej jest identyfikator zawodnika,oddychająca koszulka , czasami napój izotoniczny. Jednakże coraz częściej sponsorzy półmaratonów dorzucają do nich więcej gadżetów dla biegacza. Na bardziej prestiżowych eventach sportowych są to być np. pas sportowy na biodra, tzw. nerka, mały ręcznik do otarcia potu czy też opaska do biegania na ramię, w której można trzymać klucze bądź telefon. Zawodnicy bardzo doceniają takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie wywalczą w biegu miejsca na podium, to koszulka z nazwą imprezy będzie dla nich zawsze pamiątką z partycypacji w biegu. Co istotne, jest to pamiątka przydatna, którą sportowiec może wykorzystywać w czasie codziennych treningów.

Zastosowanie gadżetów dla biegaczy w działaniach promocyjnych

Wielkie i małe imprezy sportowe rzadko radzą sobie bez pomocy sponsorów pokrywających koszty ich przygotowania. Tradycyjnie logo patronów oraz organizatorów biegów umieszcza się nie tylko na ulotkach lub billboardach promujących wydarzenie, ale też i na gadżetach rozdawanych sportowcom. Zależnie od rodzaju materiału czy tworzywa, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu organizatorów wykorzystywane są przeróżne techniki nadruku. W przypadku koszulek jest to na ogół sitodruk gwarantujący dużą trwałość grafiki.