29 stycznia 2023
pozycjonowanie Kraków

Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg czynności ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (czyli w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu lub samego brandu.

Algorytm Google analizuje każdą stronę www na podstawie blisko dwustu najrozmaitszych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji determinuje to, na której pozycji strona lub jej podstrona wyświetli się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają między innymi linkowanie (off-site oraz on-site), PageSpeed, jak również jakość treści.

Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik dostaje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najbardziej pasujące do wpisanego hasła. Jakie adresy wyświetlają się w wynikach najwyżej? Przede wszystkim te, których treść jest dobrze wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. a jednocześnie niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma również szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i desktopowej), poprawnie zoptymalizowany kod HTML, jak również liczba linków przychodzących do naszej witryny.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć je fachowcom z firmy SEO

Algorytm Google cyklicznie jest poprawiany, wobec tego zaleca się powierzyć optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów i stron internetowych ekspertom. Dobrym wyborem będzie firma SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale również kreatywnego pisania czy programowania. Powierzając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron www?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do zarządców stron internetowych, które służą do demonstracji i sprzedaży usług czy wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolny biznes nieroztropnie jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej lub ją uruchomić, natomiast zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to ciągła rywalizacja o pozyskanie kolejnych klientów. Według statystyk aż 97% osób poszukuje w sieci informacji o lokalnych usługach, co jasno pokazuje do jak dużej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszych usług.

Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]