29 stycznia 2023

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Jak zatrudnić firmę SEO - uzupełnij swoje wiadomości!

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd duża cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać dobrą firmę SEO? Zalecamy posłuchać sugestii specjalistów.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym film

Nie można negować, że cała branża usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak m.in. Bing, DuckDuckGo czy też Rambler, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w sieci, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to łatwe bez wsparcia fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Najważniejsze cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie wyjaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Przedstawicielka Google zaznacza również, że dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym namacalne efekty przeważnie po kilku miesiącach działań.